1 - 15 august 2003

Strategies & Consulting
e&m Market
Market Research
Audit & Taxation
Law



Curs valutar
luni,
10 martie 2008
1 EUR = 3 lei
1 USD = 2 lei
1 GBP = 4 lei

INFORMATII BURSIERE
Date, grafice si
informatii la zi despre toate actiunile cotate la

Bursa de Valori Bucuresti
Introduceti simbolul unei societati cotate
Serviciu gratuit asigurat de www.kmarket.ro

INFORMATII FONDURI
Date, grafice si valoarea titlului pentru
fondurile mutuale

inscrise in UNOPC


Serviciu gratuit asigurat de
www.kmarket.ro




Data Warehousing raporteaza costuri ridicate cauzate de informatie prost stocata


Data Warehousing Institute (TDWI) a estimat, conform unui studiu recent, ca datele de proasta calitate (PQCD- poor quality customer data) au provocat pierderi de peste 600 de milioane de dolari in SUA, bani pierduti din cauza supradimensionarii personalului, printarilor si transmisiunilor postale. In realitate, costul total al acestor pierderi este mult mai mare.

Organizatiile sunt in pericol sa cauzeze prea multe frustrari clientilor lor si, din aceasta cauza, sa ii piarda, trimitand scrisorile unei adrese gresite sau identificandu-i gresit (sau deloc) atunci cand viziteaza sau gazduiesc un site.

Dat fiind impactul enorm al pierderilor cauzate de date calitativ inferioare, este de-a dreptul de mirare felul in care companiile isi gestioneaza in continuare aceste date. Majoritatea acestor companii nu lanseaza nici un fel de program care sa imbunatateasca situatia. Conform studiului TDWI, cel putin jumatate dintre companiile care au patrticipat la studiu nu au nici un fel de program de management al calitatii datelor.

O parte importanta a problemei este faptul ca aceste companii supraestimeaza calitatea datelor pe care le pun la dispozitia clientilor si subestimeaza impactul pe care il vor avea erorile sai informatiile inconsistente. Mai mult de o treime dintre repondentii din cadrul companiilor recunosc ca datele au ocalitate inferioara fata de ceea ce cred liderii lor.

Desi unele firme inteleg care este importanta unor date de calitate, majoritatea se prefac ca uita de impactul datelor sub-standard sau al celor de-a dreptul eronate. Conform aceluiasi studiu, TDWI Industry Study 2000, cele mai importante provocari cu care firmele trebuie sa se confrunte la implentarea solutiilor CRM (customer relationship management) sunt "managementul calitatii si consistentei datelor" (46%) si "innoirea datelor din registrii clientilor" (40%). Considerand si faptul ca 41% dintre proiectele CRM intampina dificultati, devine clar ca impactul datelor de proasta calitate a devenit o variabila demna de luat in considerare.



[ Editorial ] | [ Cover Story ] | [ e-Business ] | [ e-Technology ] | [ Education & HR ] | [ Events ] | [ e-Shore Magazine ]