1 - 15 august 2003

Strategies & Consulting
e&m Market
Market Research
Audit & Taxation
Law



Curs valutar
luni,
10 martie 2008
1 EUR = 3 lei
1 USD = 2 lei
1 GBP = 4 lei

INFORMATII BURSIERE
Date, grafice si
informatii la zi despre toate actiunile cotate la

Bursa de Valori Bucuresti
Introduceti simbolul unei societati cotate
Serviciu gratuit asigurat de www.kmarket.ro

INFORMATII FONDURI
Date, grafice si valoarea titlului pentru
fondurile mutuale

inscrise in UNOPC


Serviciu gratuit asigurat de
www.kmarket.ro




Paris Saint-Germain castiga cu solutiile CRM Oracle


Prestigiosul club de fotbal Paris Saint-Germain a implementat o solutie CRM Oracle pentru a-si asigura o sursa constanta de venituri, care nu depinde de palmaresul sezoanelor sportive. Actionand ca o veritabila companie de e-business, clubul si-a transformat suporterii in clienti, sporindu-si profitabilitatea si oferind fanilor servicii de calitate prin intermediul centrului Oracle TeleService.

Printre primele masuri au fost extinderea magazinelor, caselor de bilete, centrelor de informare si a site-ului Internet, care este vizitat de mai mult de 400.000 de suporteri lunar. PSG a infiintat de asemenea si "Esprit Club" ce asigura accesul fanilor la toate serviciile prin intermediul unui numar de telefon special. Centrul Oracle TeleService joaca un rol deosebit in activitatea clubului, prin administrarea mai eficienta a informatiilor despre clienti. Pentru a face fata acestor transformari, clubul PSG avea nevoie de o solutie complexa, care sa integreze aplicatii financiare si de contabilitate.

O echipa de 20 de oameni, ce a inclus 10 consultanti de la CSC Peat Marwick si cinci viitori utilizatori ai aplicatiilor CRM, au implementat sistemul Esprit Club in doar 90 de zile.
Principalele beneficii pe care le aduce solutia implementata constau in cresterea veniturilor inregistrate de club, perioada de recuperare a investitiilor fiind de doi ani. Baza de date a clubului include aproape 50.000 de clienti, iar in urmatorii doi ani se spera ca numarul acestora va depasi cifra de 300.000. Folosind instrumentele de analiza oferite de Oracle Discoverer, clubul a reusit sa estimeze cotele de piata pentru lansarea unei reviste, peste 10% din abonamente fiind obtinute doar prin mailing, fata de doar 1% anul trecut.



[ Editorial ] | [ Cover Story ] | [ e-Business ] | [ e-Technology ] | [ Education & HR ] | [ Events ] | [ e-Shore Magazine ]