1 - 15 august 2003

Strategies & Consulting
e&m Market
Market Research
Audit & Taxation
Law



Curs valutar
luni,
10 martie 2008
1 EUR = 3 lei
1 USD = 2 lei
1 GBP = 4 lei

INFORMATII BURSIERE
Date, grafice si
informatii la zi despre toate actiunile cotate la

Bursa de Valori Bucuresti
Introduceti simbolul unei societati cotate
Serviciu gratuit asigurat de www.kmarket.ro

INFORMATII FONDURI
Date, grafice si valoarea titlului pentru
fondurile mutuale

inscrise in UNOPC


Serviciu gratuit asigurat de
www.kmarket.ro




VISA INTERNATIONAL - Cea mai de incredere marca


Cititorii Reader´s Digest au votat Visa International drept "Cea mai de încredere marca" a anului 2002 în categoria cardurilor de plata. Acest premiu a fost acordat în urma unui studiu de piata efectuat în 18 tari europene de catre Reader´s Digest la sfârsitul anului 2001, intitulat "European Trusted Brands 2002".

Principalul obiectiv al studiului a fost identificarea, în cadrul a 30 de categorii de produse, a celor mai de încredere si mai apreciate marci din perspectiva consumatorului european. Subiectii le-au evaluat din punctul de vedere al calitatii, valorii imaginii si cerintelor pe care le satisfac. Rezultatul studiului a indicat faptul ca Visa International este considerata de catre public drept cea mai de încredere marca în categoria
cardurilor de plata în 16 tari, printre care Franta, Spania, Marea Britanie, Ungaria si Cehia.

Studiul publicatiei Reader's Digest a fost bazat pe aproximativ 38.000 de interviuri realizate pe parcursul ultimelor 6 luni ale anului 2001. În Ungaria, de exemplu, Visa a fost votata de 40% dintre subiecti drept "Cea mai de încredere marca" în ansamblul tuturor categoriilor si a acumulat cel mai mare punctaj în privinta a patru atribute cheie: calitatea, valoarea excelenta, imaginea puternica si întelegerea nevoilor
clientului.



[ Editorial ] | [ Cover Story ] | [ e-Business ] | [ e-Technology ] | [ Education & HR ] | [ Events ] | [ e-Shore Magazine ]